Svinten<3

Hello;) Har ridit mina göllisar me syrran. Gick superbra. Duktig är min lilla plutt. Sven med fast svinten är bättre än honom tycker ju självklart jag. När man är där ute så får man lixom en sån härlig kännsla. Man skulle kunna rida hur länge som helst. Man vill aldrig åka där ifrån och lämna det underbara. Jag kan sitta och längta tills vi åker dit. Även om det bara är en dag imellan eller nåt. Längtar redan<3<3
Men dom var superduktiga. Blir bättre och bättre i galoppen. Och mjukare att sitta ner på barbaka. Om man tittar på en film från när vi började rida och nu så har dom ändrats hur mycket som helst!! Helt sjukt. Det finns en film som jag gillar särskilt mycket som man blir glad man får nästan glädje tårar.

Den härliga känslan man får går inte att beskriva. Man måste uppleva den själv för att förstå.

När vi red idag så var det mycket jobb på volter i både skritt trav och galopp. Svinten var super duktig. Blev något bocksprång. Fast när jag galopperade så drog han en gång. Gud kunde inte sluta skratta.:D


 You are my heart you're my all!<3

  Every time i think on you my heart beats faster. Every time i see you i start to crye. Every time i hear you i wont to say something back. Every time i am sad i can hope that you have it good. I miss U my Sunshine! Cindy<3<3






 Kram!<3<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Frågestund på bloggen!:)

18.00 ikväll!:)

Kramis!

2011-09-08 @ 07:14:27
URL: http://jossethorsell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mycket vackra och snygga bilder på dig och dina hästar!<3

2011-09-09 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0