Fjordingarn!

Ja som sagt så har ja vart hos fjordingarna och ridit med min underbara mamma. Jag red barbavka på sven och hon red med sadel på svinten. Jag jobbade först sven i traven och då gick han som en dröm!!!! Och i galoppen så gick det oxå jätte bra. Han var superfin! Jag bytte sen och jobbade Svinten oxå. Så mama fick rida lite utan sadel:D Och han var lika duktig han. Fast inte i traven han är mycket stelare än sven. Men men, duktiga var dom i alla fall<3

I skolan var det väll som vanligt. Hade friidrott. Kunde inte va me hade ont i knät. Och så fick vi en ny egelskaläxa till si morgon på 15 ord så måste ju sitta och göra den nu´_´ Tråkigt!!!!!

I morgon blire att rida bjässen Vihart<3 Älskar han! Han är så stor satt jag ser liten ut på han!! (jag är 174-175cm)  Han är kanske 170 cm i mkh<3 Love him. I morgon är det markarbete oxå. Han är ganska klumpig. Han springer lixom mer igenom än över säger Frida<3 ska allt få honom att hoppa så jag kan tävla honom. Iaf en L:D!<33

Så ser det ut när man hoppar upp:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0