20:02

Hello! Idag har det nt hänt så mkt. Mathilda var här och vi bakade Woopies. Blev as goda:D Såg typ ut som bajskorvar när vi la på dom på plåten:D  I skolan var det tråkigt... Vi skulle ut och gå hur kul va det vi gick i typ 1h 30 min. Jobbigt och TRÅKIGT!!! Nu ska jag nog ducha och sen se film;)




Om någon frågade mig vad det bästa med livet var skulle jag svara: Hästar
Om någon frågade mig vad som gjorde mig glad/lycklig skulle jag svara: Hästar
Om någon frågade mig vad jag önskade mest skulle jag svara: Hästar
Om någon frågade mig vad mitt liv vad värt att leva för skulle jag svara: Hästar
Om någon frågade mig varför jag var så glad en dag skulle jag svara: Hästarna
Om någon frågade mig varför jag tycker om dom så mycket skulle jag svara: Dom är underbara starka djur
Om någon frågade mig vad jag ser fram emot så skulle jag svara: Hästar
Om någon skulle fråga vad jag vill mest så skulle jag svara: Att få tillbaka Cindy till mig

Saknar min tjej, när du åkte så lämnade du min kropp här, men mitt hjärta tillhör alltid dig.<3

 Cindy min älsk<3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack, visst är hon!

2011-09-20 @ 20:09:56
URL: http://nellieberntssonstalker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fint sagt!!!!!<3

2011-09-21 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0