17:32 det regnar!

Idag har jag vart i skolan. Det var intte så jätte kul. Jag slapp iaf det sofia skulle göra med mig. :D Så nu är jag ganska glad för det!! Men hon kanske gör det i morgon vem vet? Hoppas inte det....  Jag måste göra spanska läxa ._. orkar inte med det just idag. Och sen så måste jag fylla i någon lapp om skolan för jag ska ha ¨Sociallt samtal¨ med min mentor i morgon. Vad man nu gör på ett sånt?  
Ingen fjording idag:( Det regnar och mamma ska rida. Måste prata med henne om hästarna snart!!

Ne nu måste jag ta tag i livet och med det menar jag läxorna....


<3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så kul att det regnar!!;)

2011-09-12 @ 18:23:38
Postat av: Anonym

Vad stor häst!! Heter de`n?

2011-09-12 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0