Värmland!

Då sticker jag upp till värmland ett tag då! Vi ska upp till min syrras kompis. Och då måste jag åka med!!!

Kommer säkert se ut som ett hallon när jag kommer hem finns massa mygg!=( Oxå ska vi gå på någon festival! Med massor musik och aa sånt. Och åka till ett vattenland!<3:D
Och när vi kommer hem hoppas jag att det blir en fjording tur i skogen!<3
Och på onsdag blir det oxå roligt för då ska nog jag och sofia provrida två hästar<3
En är 150 cm i mkh   och den andra är 160 cm i mkh!! Men bara ifall jag är hemma blir det bra väder så åker jag ner till kusten en vecka em nått!

Jaja ha det gött är mycket kött kram Ida



 Det här kan man hitta på marken när man är på tävling!<3
Konstigt!:S :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0