Tjenare!

Hejsan. Idag har jag vart i skolan. Där hände väll inte så mkt. Vi hade idrott ute i regnet och körde en mini brännboll. Mellan konerna så var det typ 5 meter så man ramlade ganska mycket! :D
Haha vi hade iaf as kul.  Den blyga 7E klassen finns knappt kvar. Jag kan gå fram till alla och prata och ha det roligt. Fast det finns vissa som inte riktigt vågar prata. Killarna är as roliga. Det ä väll dom man pratar med mest! :D

Idag blir det inget stall och ingen fjording För mamma jobbar sent...:(
Får försöka åka ut och ta en tur i skogen i helgen. Vill träna på dressyren. Jag har bestämt att jag ska få ner den stelaste hästen jag vet i form. Och nu ska det ske!!!!

Jag har haft en riktig otursdag idag.  Först innan jag skulle till skolan. När jag borstade håret och behövde gå på toa. Så öppnade jag locket och då tappade jag självklart borsten i toan. Var tvunden att springa upp och hämta en annan. Jag hade inte lite bråttom heller.
På väg till skolan så cyklade jag nästan in i en stolpe. Inte så lyckat. I Matsalen så tappade jag kniven i knät så hela byxan blev kladdig. Och sen så tog en fotrograf bilder till skolkatalogen och då tar han precis när jag får världens skrattanfal så det var ju inte heller så lyckat. :/

Men jag har haft en riktigt rolig dag idag.

Annars händer inte såmycket mera idag. Har engelska och spanska läxa jag måste göra tyvärr!! :( världens jobbigaste och längsta läxor. Orkar inte med det!

Just nu lyssnar jag på musik och skriver lite med en rolig person! :)

 Saknar min lilla Babe! Hoppas att du har det bra i ditt nya hem!<3<3


Every  time i see you i'm happy i love you.
And I never won't to lose you. My hart will be broken forever!<3<3


Ännu en superfin bild på mig...Not Haha Lite kalt kanske?:D Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lite otur med oturen kanske.

När du rider fjordingarna nästa gång så vill jag att du tar lite bilder och visar när ni hoppar. Om ni hoppar altså:D annars kan ni ta lite dressyr bbilder det går med <3



kram:)

2011-08-25 @ 16:55:48
Postat av: Amanda

Lite otur med oturen kanske.

När du rider fjordingarna nästa gång så vill jag att du tar lite bilder och visar när ni hoppar. Om ni hoppar altså:D annars kan ni ta lite dressyr bbilder det går med <3



kram:)

2011-08-25 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0