Hello:)

Tjenare!
Idag har jag ridit fjordingarna!<3 Vi tog kort och sen blev det en snabb runda.
Idag har jag vart i stallet med sofia. Vi har hjälpt patrik med att slänga skräp. Klippt gräset. Plockat sten ur en hage och lite sånt. Det är grymt väder!!! Äntligen kan det bli lite fint någon gång på sommaren!!

Snart börjar skolan:(.... Orkar inte.  Jaja.

I kväll händer inte så mycket antar jag. Ska se på ng film senare. Och lite så.
Vill så gärna ner till kusten denna veckan men det går inte för det var lång kö på campingen vi skulle till och så ska det bli dåligt väder:/  Det ät fint väder på våren när man sitter i ett varmt klassrum och jobbar. Men på sommaren blir det regn och då är det inte kul.. Det kan regna på hösten i stället!

I morgon kanske min lilla kusin kommer. Och om det är fint så åker nog han ut med till fjordingarna och kanske provar rida;)   Vi skulle ha provridit två hästar på onsdag men det  gick inte så vi kanske skulle gjort det i morgon men hon svarar inte. Hon har antagligen fullt upp med annat. Hon kanske inte har ng hästar. vem vet?...

Aja nu ska jag fixa med mitt. Ha det gött Kram Ida:D



 
Jag och Cindy<3





 Du är grymt saknad. Min ängel kommer alltid att minnas dig. Du har alltid en stor plats i mitt hjärta. Hoppas att du har det bra där du är nu<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0