Hello:)

Kunde inte blogga igår för internett har damp!

Men i går var jag barnvakt åt min kusin medans dom andra flyttade. Dom ska flytta ut till ett jätte fint hus på landet.

Idag ska jag nog åka rida. Blir en sväng med Elin.Det blir nog barbaka i skogen. Bara det inte regnar!! 
Sen så får jag se vad jag vill göra.

Jag vill ha en ny hjälm!!!  Fast jag kommer att få vänta ganska länge på det för nu har vi köpt volleybollskor ca 1000 kr. Byxor strumpor. Och sen har vi fått en ny as snygg dator för kanske 6-8 tusen. Och litte andra saker.

 Min säta kusin<3


Jag och Cindy tränar inför tävling<3


 Dena bilden bjuder ja på. Ser lite drågad ut men...  Bild från Mora
//Ida


Kommentarer
Postat av: anonym

hej jag har börjat läsa din blogg och den är rolig och fin.

2011-08-28 @ 10:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0