Hejsan!

Kunde inte blogga igår. Hade lite bråttom. Skulle sova hos min syster i lägenheterna. Men igår va jag med en kompis. Vi såg på film och lite sånnt. 

Var även och red fjordingar med elin. Dom var super duktiga. Kommer lite bilder senare. Red barbacka. Svinten gjorde inte ett enda bocksprång. Nöjd!! Men han har ju vart lite busig ich så med mig med. Men jag fattar galopp på ett annat sätt än dom andra och han litar på mig. Det märks på honom. Ska jag hämta honom i hagen kommer han direkt! Min duktiga lilla pålle. 

Just nu gör jag läxorna. Idag i skolan var det riktigt långtråkigt. V hade 3 lektioner el nått och slutade 20 över 3.
Fast vi hade sovmorgon till typ 10.Gött! I morgon så har vi ett prov i engelska tror jag.


















<3<3 Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du lade upp bilderna!<3 Kram ;)

2011-08-29 @ 21:53:19
Postat av: Hanna

Jätte fina bilder!!! den när du ligger på mage ä ju skön haha! Nära på att åka av?

2011-08-29 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0