Hejhopp!

Hej idag har jag vart i skolan. Vi slutade 10 i 2 ganska sönt. Fast sista lektonen var as trökig.

Det hände en rolig och lite udda sak idag. Jag skule gå ut på håltimman.(hade redan vart ute och skulle in och hämta mina böcker) Då så när jag går förbi några 8:or så är den en som sträcker ut benet och försöker fälla mig. Men istället så råkade jag trampa han på foten. Ops! Inte det dom hade tänkt sig. Jag snubblade till lite men jag ramlade aldrig. :D ÄGDA!!

Jag kom precis hem från stallet. Har haft dressyr idag. Vihart gick superfint. Fast ibland i traven så drog han upp huvudet för att han inte orkade mer. Då var det bara sparka till honom i sidan så tog han ett litet skutt och sen var det inget mer med det:)



 Bild jag tog i falkenberg påväg hem från stranden!<3


Och en till<3


En till<3


 Jag och jag. Vi byggde en sandgubbe som var som jag :D lika lång lika bred typ ;)<3


//Ida;)

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:tack så jätte mycket, du har också en fin blogg.:D

2011-08-26 @ 20:53:01
URL: http://smatokarna.webblogg.s
Postat av: Hanna

Din bilder ät jätte fina ida. du är rolig att läsa om roliga bilder lägger du ut oxå. jag läser din blogg varje dag.kram ha det bra

2011-08-28 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0