Hej igen

Jag fick lite frågor förut och så så jag tänkte svara på dom. Amanda Eran blogg är jätte fin och intressant att läsa. Unskar att ni hade tid att blogga mera!! :D .... Jag ska försöka blogga mera har inte haft tid i sommar bara :D .... Hanna Hej Det låter roligt att få pulsa i snön. Jag har ingen häst så jag rider ju på ridskola. Men det värkar jätte häftigt och härligt. Men jag har en fråga. Har du någonsin åkt av svinten?:D Och vad är det bästa med honom? Hur många gånger har du åkt av överhuvudtaget? Och vilka hästar i sånn fall? Kram;)

 Hej Ja det är jäte mysigt att få ha chansen att göra det! Ne jag har aldrigt åkt av svinten. Men jag har åkt av sven två gånger. Ena gången så red jag och min kompis båda på honom i skogen eller a typ vid gården. Och då började han trava. Min kompis kan inte rida så hon började glida åt sidan och drog med mig ner. Det bästa med svinten är att han är mysig att både rida och hantera. Han är rolig att rida och han litar på mig och vet vad jag gör. Som tex min syrras kompis har följt med och när hon fattar galopp gör hon på ett annat sätt och då bockar han. Vi har lixom förstått oss på varandra.
 Jag har åkt av 6 gr.
 Första gången va på en hoppträning och jag hade en ny häst. Han bara drog ner huvudet och stack. sen gjorde han tvärnit och jag flög och ramlade på magen.
Andra gången så var det på lektion jag red barbacka på världens skumpigaste häst. Så jag åkte av och landade på magen.
Tredje gången var nog sven.(det jag skrev förut) Sen var det nog Zephyr(ridskolehäst) jag hyrde henne över sommaren och så skulle jag hoppa upp då stod jag på en stol och så började hon trava(jag vet inte vrf) och då hade jag foten i stigbygeln och så ramlade stolen hon blev livrädd och jag åkte av och ramlade på ryggen.(satt halvvägs i saden)
Sev var det King. eller han gick omkull i fullgalopp.
Sist var det Sven igen. Jag hoppade upp i hagen och min mamma satt ner på en sten och ställde sig upp så han slängde sig åt sidan se satt jag där på marken sen.:D ja det var nog det:D



 bjuder på en bild från 2009-2010:D

Sov gott! Kram Ida;)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Thihi så söt bild:)

2011-08-26 @ 16:30:52
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0